GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Detaylı GAP turu izlenceımızı inceleyin, dolaşma danışmanlarımızla seyahatinizi er rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

Binlerce senedir çok adetda medeniyeti misafir etmiş Güneydoğu Anadolu’da tarihe şahitlik etmeye amade olun!

GAP turları ile Güney şarki Anadolu’nun güzellikleri içinsında hayranlığınızı gizleyemeyecek, tarihle doğanın buluşmasına tanıklık edeceksiniz.

Yazlar da kış kadar er adım atar ve sıcaktır ama rutubet az olduğundan dolayı bu hararet şu denli hissedilmez, gece ve gündüz arasındaki suhunet ve bülten sıcaklık ayrımı çok fazladır.

Türkiye'nin tarihi şehirleri ortada olan Gaziantep, "şarki'nun Parisi" olarak biliniyor. Eskiden önemli ticaret yollarının evetğu İdayanıklı Yolu rotasında konumlanan şehir ticari ve ekonomik açıdan da verimli bir konumdaydı.

Kampanya ve tanılamatımlar hakkında ticari elektronik ileti almayı ikrar ediyorum. Kişisel verilerimin pazarlama fakatçlı konulenmesine ve proseste hamil aldatmaınan hazırlıkçilere aktarılmasına rıza veriyorum.

Siz de GAP turu sonrası ne bölgeyi aptalfetmeliyim diyorsanız dinlenme severlerin en çok tercih etmiş olduğu turlarımıza bir göz atın!

Yardıma mı ihtiyacınız var? Istem oluşturun, talebiniz bizlere ulaştığında sizi elden arayalım.

RÜYA GİBİ GAP TURU 3 GECE ve özge hizmetlerimiz için henüz şu denli bilgelik için zirdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Eşimle omuz omuza bülten iznimizi sağlıklı değerlendirmek istiyorduk ve GAP Turları ekibiyle görüşünce Klasik GAP turu yolculuğunun tam bizlere gereğince başüstüneğuna karar verdik. Bihakkın bile inanılmaz esrar aldık.

Gap Turu Şirketleri süresince en deneyimli firma olma özelliğiyle azamet duyan firmamız, cümle hayalini kurduğunuz Gap Turlarını her hafta bütün sıhhat ve sağlık bilgisi koşullarına onat olarak gerçekleştirmektedir. Antalya Dolaşma firmaları ortada öne çısoy Lisinya Tur ile %100 sağlıklı koşullarına yakışır sosyal Gap rezervasyon mesafeli turlarla Gap turu tatilinizi planlayın. Aptal hatırlamak istemeyeceksiniz.

GAP turu izlenceımızın 5. hasetnde “Tarihin Sıfır Noktası”na tutum edeceğiz! Farklı kültürlerin bir araya geldiği Mardin bizi bekliyor…GAP tur yolculuğumuzun 5. gününe Şanlıurfa’da temellıyor, Tarihin Sıfır Noktası olarak da bilindik Göbekli Tepe şerif Alanı’nı gezdikten sonra Mardin’e mevsuk deprem ediyoruz. Mardin’de zamanlamaya nazaran Deyr-ul Zafaran Manastırı veya Mor Gabriel Manastırı ziyareti ile turumuza başlıyor, rehberimizden manastırın tarihini dinleyerek Kasımiye Medresesi’ne geçiyoruz.

Kaydet butonuna tıkladığınızda Jolly Dolaşma’un sizi kampanyalara ait bilgilendirmesini onaylama ettiğinizi ve verilerinizin bu lakinçla işlenmesine destur verdiğinizi düşüneceğiz.

Kazançlı GAP Turları Her gezginin, içre ayyaşfetme tutkusu mevcut insanoğlunun hayalidir GAP turları ile seyahate çıkmak. GAP turları size bambaşka dünyaların ve hayatların kapkaloriı aralayan özel bir gezidir.